d3cod3
Legend...
|
den "was ist wenn bei einem grossen turnier battle.net grad down ist" punkt hab ich noch gar nicht bedacht... mich persönlich treffen die meisten negativen dinge nicht weil ich zu casual bin aber ich seh die grossen probleme.
was mich am ehesten trifft ist das region locking. ich spiel 90% der zeit mit leuten aus us oder uk und das könnte deppad werden...
Bearbeitet von d3cod3 am 01.06.2010, 02:38
|
rad1oactive
knows about the birb
|
hat US nicht eigene server? ich dachte EU/US/Asia sind getrennt? PS: gestern hab ich meinen ersten cannonrush im 1vs1 gewonnen  und daraufhin sind wir auf einer 4vs4 von 4x protos zu tode kannoniert worden ^^ is wohl ausgleichende gerechtigkeit
|
blood
darkly dreaming
|
hat US nicht eigene server? ich dachte EU/US/Asia sind getrennt? stimmt auch so: asia, eu und usa.
|
Kingpin
OC Addicted
|
soweit ich gelesen habe wurde bnet2.0 vom selben typen gemacht der auch bei xbox live maßgeblich an der entwicklung beteiligt war. noch fragen?  Vollkommen richtig. Dort gabs schon vor 3 Jahren eine zentrale Friendslist, Achievements für jedes Spiel, Multiplayer Partien bei denen man einfach auf join game drücken muss, ... Was verglichen mit dem PC natürlich kompletter Schmarrn ist. Immerhin muss ich da zuerst jedes Spiel 10x patchen bis der Multi mal funktioniert, mich bei jedem Spiel/Hersteller getrennt anmelden, getrennte Friendslists führen. Wenns als Witz gedacht war find ich ihn nicht witzig, und falls es ernst gemeint war, solltest vielleicht mal über den Tellerrand schauen.
|
rad1oactive
knows about the birb
|
holy crap! grad versucht ein game zu spielen aber alle 2-5s hats immer gestockt für 1-10s... w00t? habt ihr grad ähnlich probleme?
|
x37
xxx-xxxxxxx
|
ja wir hatten vor 1-2 h ähnliche Probleme. (ohne Lag-Fenster, oder?)
|
rad1oactive
knows about the birb
|
jo ohne lag fenster. mittlerweile hat sichs wohl wieder a bissl beruhigt, letztes spiel wieder mit nur einem lag fenster
|
Longbow
Here to stay
|
StarCraft II Situation Report: Patch 14
We would like to thank everyone for taking part in the StarCraft II beta. Your contributions to the beta process have been enormous. Each game and every player who has been actively participating has made an impact on the ongoing balance of the game and every game played has brought to light any possible strengths and weaknesses of the various units and races.
While we are getting to the end of this phase of the beta, we still need your participation and feedback for our latest balance changes in patch 14. As we have in previous reports, we have taken the time to explain a bit more about the changes that have been made and our thoughts on them.
Viking - Ground damage decreased from 14 to 12. The Viking’s damage has been reduced to make them a little less effective on the ground. Massed Vikings were a little too powerful in a few late game scenarios. Vikings have also become very dominant in terran vs. terran matches and we are testing to see if a small damage reduction will make some other units more viable.
Archon - Build time decreased from 17 to 12. Archons can now merge a little faster so “mid battle merges” will be a little bit more practical.
Ultralisk - Anabolic Synthesis upgrade removed. - Health increased from 450 to 500.- Speed increased from 2.25 to 2.9531. Ultralisks have been buffed to include their speed upgrade as by default and to give them a little more endurance in big fights. This may or may not be enough to get the Ultralisk ultimately where we want him to be. We will continue testing going forward.
Infestor- Burrowed move speed increased from 1 to 2.- Peristalsis upgrade removed.
Roach - Organic Carapace upgrade removed.- Tunneling Claws now also increases burrowed regeneration rate from 5 to 10. There are many different upgrades on the zerg, the Roach and the Infestor both had three upgrades. We are reducing and combining these upgrades so the units get a little bit more powerful or so that you have to buy fewer upgrades to complete your units. We have also reduced the cost of several energy abilities on the Zerg that didn’t see a lot of use. We will continue to monitor these abilities moving forward.
|
blood
darkly dreaming
|
o m g   versucht besser nicht die map "dota" zu spielen
|
FragCool
OC Addicted
|
ROFL
|
mesca
Big d00d
|
|
hynk
Vereinsmitgliedlike totally ambivalent
|
jemand online?
|
geforceraid
Big d00d
|
das wär auch ein feines tshirt-motiv:
 Blizzard hat jetzt in einem Bluepost auf die Kritik am Battle.net 2.0 reagiert. Wer kann schon Miezen widerstehen  ( http://www.youtube.com/watch?v=M-r_uCaFxg8) Thanks for the collection of feedback and the constructive tone. Always appreciated. We're fully aware of the concerns that are being discussed in the various threads, on fansites, detailed through kitten videos, etc. and we're in the midst of working on a comprehensive address that should hit most of the major concerns. Just a heads up. Quelle: http://starcraft2.ingame.de/komment...p;newsid=103351Hoffe mal da tut sich was... Im Moment ist das Bnet 2.0 wohl nur für Gelegenheitsspieler brauchbar.
|
FragCool
OC Addicted
|
Bnet 2.0 ist ein Witz
Für irgend einen EA-Sport Titel wäre das ja noch akzeptabel aber für ein AAA Hype-Game wie StarCraft 2...
Was ja umsomehr unverständlich ist, weil SC2 wirklich genial zum Spielen ist...
|
hynk
Vereinsmitgliedlike totally ambivalent
|
jemand online?
|