[gone GOLD] Painkiller: Battle Out Of Hell
JC 08.11.2004 - 16:02 787 10
JC
AdministratorDisruptor
|
http://ve3d.ign.com/articles/564/564359p1.htmlNovember 08, 2004 - Battle Out of Hell, a Painkiller expansion pack, has now gone gold in Europe, with the North American edition shipping to stores for a November 11th release:
Picking up where the game's story left off, Painkiller: Battle Out Of Hell offers multiple features to extend enjoyment of this spectacular shooter. Using code from the 1.5 update, the Expansion Pack includes an additional single-player chapter with 10 levels, as well as new multiplayer modes, maps and models. It will also offer an amplified arsenal of un-deadly weapons, bigger and badder bosses and the map editor Software Development Kit. "Painkiller fans are going to be very happy with Battle Out Of Hell," said Richard Wah Kan, DreamCatcher's CEO and President. "The levels are bigger, the gameplay is more intense, and if you can believe it, the monsters are even more terrifying."
Euros can pick that one up from November 24th. - 10 entirely new, diverse and bigger levels – no texture ever reused, each level is entirely unique
- 4 new weapons, grouped in pairs, including a flamethrower/semi-machine gun
- 2 new multiplayer modes, including a “hellish mutation” of Capture the Flag
- New multiplayer maps
- Improved game engine: improved visual effects, updated network prediction code
- Redesign entirely the single player campaign, or create new MP maps with the full set of editing/modding tools provided with the add-on
SourceOfficial Site
|
Souly
Addicted
|
bin mal echt gspannt wie gut der netcode wirklich ist.
|
Lobo
Here to stay
|
i muss es einfach haben... Painkiller selber war schon genial )
|
issue
Rock and Stone, brother!
|
ich hoffe sie haben den netcode verbessert... weil beim PK is der netcode ja dreckigst. hoffentlich verderben sie mit der sniper nicht das MP gameplay
|
nfin1te
nuttiest knifenut
|
Omg, BooH is so genial. Grafisch tiptop, typisches Painkiller-feeling, top Atmosphäre (Orphaneum ) und die neuen Waffen rocken.
|
Weinzo
Become like water
|
bin total enttäuscht, am anfang extrem motivierend aber nur lächerliche 10 levels und die nicht mal wirklich groß -keine wirkliche geilen endgegner, hach schade
|
nfin1te
nuttiest knifenut
|
bin total enttäuscht, am anfang extrem motivierend aber nur lächerliche 10 levels und die nicht mal wirklich groß -keine wirkliche geilen endgegner, hach schade Hm, ich bin Lvl8, sinds echt nur die 10? Das wär wirklich sehr wenig. Aber vom Spiel her kann man echt nix sagen.
|
Weinzo
Become like water
|
naja, gesamtspielzeit war vielleicht 3h sowas....und i find, es kommt auch bei den levels bei weitem nicht ans hauptsiel heran, einzig der vergnügungspark und des kinder-freakshowhaus am anfang warn lässig
|
issue
Rock and Stone, brother!
|
also: booh is ganz nice, nur im mp suckt der rocketjump, den haben sie verbuggt. aber angeblich kommt in ca 1 woche ein neuer patch der diveres bugs behebt. SP find ich es auch ganz witzig, obwohl es irgendwie net so gut is wie in vpk
|
nfin1te
nuttiest knifenut
|
muahaha Alastor suckt aber, der Endkampf is sowas von faaaaad. Das Spiel war am Anfang total genial, aber die Levels wurden immer schlechter gegen Ende.
|
ill
...
|
muahaha
Alastor suckt aber, der Endkampf is sowas von faaaaad. Das Spiel war am Anfang total genial, aber die Levels wurden immer schlechter gegen Ende. :cordless: Naja, da werd ich mir BooH wohl nicht zulegen ( zumindest net in nächster Zeit ).... Vielleicht krieg ichs ja später mal irgendwo gebraucht her ^^
|