EG
thinking with portals
|
WW1 wär mal wieder was...  Freu mich jedenfalls auch schon sehr auf Teil2...war der Einser schon _sehr_ fesselnd..!
|
shad
und des is des
|
Pf, die sollen sich mal an ganz andere Szenarien ranwagen:
Sezessionskrieg, WW1, Korea, Afghanistan...
Aber bin schon gspannt, was kommen wird...  afghanistan war ja eh in MW aber halt nur teilweise aber ww1 kann man als shooter glaub ich schwer umsetzen grabenkrieg als shooter sicher nicht berauschend
|
mani_portable
aka mani81
|
afghanistan war ja eh in MW aber halt nur teilweise aber ww1 kann man als shooter glaub ich schwer umsetzen grabenkrieg als shooter sicher nicht berauschend  Bei "The Darkness" haben mir die WW1-Sequenzen schon gut gefallen, ziemlich beklemmende Atmosphäre...
|
Skatan
peace among worlds!
|
also ich kann mir nicht vorstellen dass ICH bei einem shooter wwi und wwii szenen unterscheiden könnte  freu mich schon auf beide teile, mehr natürlich auf den iw teil
|
SaxoVtsMike
R.I.P. Karl
|
Wenns ansatzweise im sp so wird wie COD4:MW und der MP auch so rockt => [x]pflichtkauf.
Hatten am donnerstag wieder ne kleine lan, 6h cod4 1h cod5, 4rer rockt einfach besser..
|
shad
und des is des
|
Bei "The Darkness" haben mir die WW1-Sequenzen schon gut gefallen, ziemlich beklemmende Atmosphäre...  ja war gut gemacht hat aber nicht viel von wwI gehabt  auf alle fälle hoffen wir aufs beste bei MW2
|
rad1oactive
knows about the birb
|
nice! endlich wieder eins vom echtem cod entwickler  hab letzte woche erst wieder den SP auf hardcore begonnen.
|
mascara
Witze-Präsident
|
|
Turrican
LegendAmiga500-Fan
|
da wirds anscheinend actionmäßig wieder ordentlich zur sache gehen.
|
Skatan
peace among worlds!
|
hey, schneemobilfahren wäre doch mal cool
|
rad1oactive
knows about the birb
|
hmm schaut amal ned schlecht aus, tauchen und schneemobilfahren, leiwand
|
blood
darkly dreaming
|
omg wie geil  neue ideen, so gehörts!
|
tinker
SQUEAK
|
A member of the Giant Bomb forum has posted scans of the Modern Warfare 2 feature from the new Game Informer.
One of the playable characters from Modern Warfare 1, Captain "Soap" MacTavish returns as an NPC teammate. While the story mode won't include co-op, there will be a "Special Forces Mode" similar to the mid-air mission at the end of MW1 which will be co-op. Infinity Ward also says they're working to solve two one of the major complaints from MW1: the (relatively) short single player campaign, and the endlessly respawning foes.
For the complete rundown of tidbits from the article, click the "more" button.
Single player enemies will have "customized" weapons similar to the multiplayer component of COD4.
The ice mission shown to GI demonstrated the game's open-ended approach to combat, showing how stealth can be implemented if the player chooses.
While the gameplay is open-ended, the story is "on-rails".
Infinity Ward realizes that the "invisible line" where enemies will stop coming in COD4 wasn't great, so they're trying hard to eliminate that. Also, they are lengthening the single player past the 6-10 hour mark of COD4.
"Special Forces Mode" is a major part of MW2, a series of missions in the spirit of the Mile High Club from COD4. It will also have co-op in this mode. Gears-style bleed-out-and-partner-revive will be used.
Co-op apparently won't exist in Story Mode.
Riot shields will be implemented in the game.
Zakhaev's former associate, Makarov, is the "new face of global terrorism."
Snowmobiles are used as a form of escape in the demonstration. Unclear whether or not the player will drive, shoot, or both.
Players will alternate using the two triggers to climb ice-walls.
Movable turrets will be used in SF mode and Single Player, no official word on online use.
IW wants to implement an accomplishment system to online, as they want to make their players famous.
Online mode will use a "Live-Patching" system, where IW can manipulate spawn logic or certain parts of a multiplayer map without doing a full-blown patch.
Another demoed area shows an enormous desert setting where Task Force 141 drops into a wasteland and must navigate a "lengthy trek" to a fully-rendered valley with scattered caves, reminiscent of Iron Man.
IW is focusing on details for the COD4 sequel, citing iced-up tire treads in the Russian level. QuelleLängere SP-Kampagne, keine unendlichen Respawns (endlich!), open-ended gameplay, keine "invisible line" (endlich!) Schaut aus als könnt mich der SP auch wieder mal begeistern. Schaut sogar verdammt gut aus! MP wird sowieso awesome, aber wehe die bringen irgendwelche turrets in den MP!!
Bearbeitet von tinker am 13.05.2009, 00:21
|
Crazyjoe
Addicted
|
Verdammt, hört sich alles sehr gut an, aber ich hätte mir eine Rückkehr von Captain Price gewünscht.  Wer weiß, vielleicht haben sie ihn eh wieder eingebaut.
|
Turrican
LegendAmiga500-Fan
|
Verdammt, hört sich alles sehr gut an, aber ich hätte mir eine Rückkehr von Captain Price gewünscht. 
Wer weiß, vielleicht haben sie ihn eh wieder eingebaut. ist der nicht am ende vom call of duty: modern warfare gestorben?
|