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Tom Clancy's - The Division (+oc.at Community @ Uplay)

tinker 12.06.2013 - 00:22 59869 577
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hardi

Big d00d
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Das ist mir schon mehrmals passiert, zuerst sieht es so aus würden Texturen nicht geladen werden, und dann fällt man schon runter, bin auch schon mal durch eine Wand ohne Textur gelaufen, und wie ich zurück wollte gings nicht mehr, dann war ich quasi zwischen 2 Wänden.

Ich hab das bis dato auf meinen PC geschoben, der wahrscheinlich bissl überfordert ist mit dem Spiel :D

charmin

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hab letztens auch ziemlich geschimpft als division immer abstürzte.
dann bin ich draufgekommen, dass ich nach einem bios update vergessen hatte den 3 pin anschluss am mainboard für meine kompakt wak pumpe von standard (was wohl 6-7 volt sind) auf extreme zu stellen (=12v) Draufgekommen bin ich als die cpu temp im bios 50 grad hatte :bash:

böhmi

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Irgendwer noch Lust heute mit mir zu zocken?
Bin derzeit LVL16 und hab noch bis ~18:30 Zeit

Lobo

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Mal bissl gear posten.

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die vector hat 155k dps
die AK schaut mit ihren 188k fancy aus, iss sie auch, wenn ich lauter header mach :P

gefühlt mach ich noch immer zu wenig DPS ;)

Troy

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Mein Hybrid CC Build - mit Liberator (AR) procs, hab ich ein Skill Cooldown (Sticky Bomb + Seeker Mine) von ca. 25-30sec.)
Vector hat ca. 113k dps, Liberator 98k

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Bearbeitet von Troy am 01.04.2016, 07:16

rad1oactive

knows about the birb
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tz... bin erst lvl 28 :D


es gibt neuigkeiten bzgl des ersten großen (gratis) content updates: incursions
kommt am 12. april auf alle plattformen.
[Quote]
Incursions

Story and Background
•Falcon Lost will be the first Incursion
•It takes place in a Water Treatment Plant and is a LMB Stronghold, because that is not really something that you bomb, when you want to take back New York
•Captain Perez reassembles the LMB to keep control and now it is our job to stop the rest of the LMB
•Multiple voice-overs and discussions that will be different each time

Tactics:
•You won´t be able to camp in Falcon Lost
•There will be new enemies: Drones – they will flush you out of cover and need to be shot down
•You really need a good group and tactics, will be very difficult with PUGs
•It is not only about gear but also a lot about player skills
•You need synergy between playstyles

Matchmaker
•Matchmaker is confirmed for Incursions. There is a Gear-Score recommendation for hard-mode and for Challenge Mode, you won´t be matched with players that are below a specific score.

Checkpoints
•No checkpoints in Incursions, when you die you have to start over

Weekly lockouts?
•No weekly lookout for incursions you can play them as many times as you want.
•The first time in the week you will get a very good reward, and after that you will get good rewards

Future Incursions
•More Incursions are planed (Columbus Circle is already confirmed for the Conflict update in May)
•Future incursions will have different mechanics

Rewards
•Best/new gear and weapons than everywhere in the game (also new named weapons)
•Gear-Set-items

Difficulty

The Difficulty of the Incursions is very high, because it needs group coordination, tactics and also good gear to beat the Incursion

Incursions have two difficulties
•Hard Mode that will require the equivalent of the current level 31 high end gear
•Challenge Mode that will require the new gear-sets

The devs could beat the hard mode, so they made it more difficult. The QC players needed days to beat the Challenge Mode Incursion.

Trading

Player can drop items to give it to the other players in the group that were present as you got the item

Restrictions:
•Dark Zone you have to go to a Checkpoints to trade the item (safe area)
•Dropped loot can be picked up by all players in the group
•Items can be dropped and traded multiple times in the 2h window after pickup

New Feature: Assignments
•There will be weekly and daily assignments
•You can earn Phoenix Credits and Division Tech
•Good rewards in general
•Example: killing 10 Cleaners

New Dark Zone Activities

Supply Drops
•Drop from the sky that happens every hour on different locations and have very good rewards
•Only the first group that gets there will get the reward.
•Supply Drops are protected by hard enemies
•When you get the supply drop, you don´t have to extract them.

In general, they will add new activities in every future update

Spectator-Cam
•When you die during a group-mission, you can follow other teammates
•You can switch between your teammates, look around and help them until you are revived

Gear-Sets
•There are 4 gear sets
•Finding and equipping four pieces from a single set unlocks a new, never-before-seen talent for your Agent, which the developers aren’t revealing yet.
•You will also get a setbonus when you have a specific number of set-pieces equipped
•Gear sets will have other talents than what we already have
•Different gearsets per playstyle
•Are more powerful than High-Ends gear pieces – but you have to equip a multiple number of items to get the buff – but gear sets don´t have gear talents
•Help a lot in the group synergy when players of the group have different sets

Sentry’s Call
•This is the Snipers Gear set

Striker’s Battle Gear
•Combat Assault set

Path of the Nomad
•Dark Zone / Solo oriented set (very vague)

Technician’s Authority
•Support and Tech-Bonus

You can get Gear Sets from:
•Incursions
•Blueprints that can be bought
•Drop in Challenge Mode Missions
•Dark Zone

Gear Score
•After you reach level 30 you are measured by gear score / now you don´t see player level but the gear score
•The gear score is calculated by the gear you are wearing and is based on the quality and item-level
•Gear score is also included in matchmaking. Matchmaking will also include the items you have in the inventory.

Player Level Cap
•Agent level is still capped at 30, but your gear score can boost your abilities beyond your level, and are touted as a new way of leveling up for top-level players.[/quote]

Ubi Blog eintrag
find ich sehr cool! freu mich schon auf die gear sets und das loot trading :)
Bearbeitet von rad1oactive am 01.04.2016, 09:38

Lobo

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Also irgendwas is heute komisch, vielleicht weil Freitag is. Server sind instabil und ich heute schon 2 Speedhacker (natürlich roughs) gesehen... Vorallem Cheater hab ich überhaupt noch nie gesehen. Keinen einzigen seit der closed beta...
Bearbeitet von Lobo am 01.04.2016, 20:27

Smut

takeover & ether
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auf welcher Plattform?

rad1oactive

knows about the birb
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ich vermute mal PC.

Lobo

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Ja PC

Troy

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Zitat von Lobo
Also irgendwas is heute komisch, vielleicht weil Freitag is. Server sind instabil und ich heute schon 2 Speedhacker (natürlich roughs) gesehen... Vorallem Cheater hab ich überhaupt noch nie gesehen. Keinen einzigen seit der closed beta...

ich bin in eine Hornet-Glitch Gruppe geraten, die sonstigen Challenge-Runs waren dann auch allesamt, bis auf 1, mies. Heute rennts dafür gscheid.

rad1oactive

knows about the birb
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so, seit freitag abend lvl 30, hab auch schon 2x challenge mode hinter mir mit PUGs, beidemale wars von der gruppenkonstellation eig. ganz ok, aber das erste mal waren wir wohl ein wenig unterdimensioniert - sind in dem warren power plant sicher 10+ gewipt, teilweise auch einfach mission fail, weil uns die zeit ausgegangen ist.

naja, zumindest hatte ich dann genug phoenix credits zusammen, und jetzt hab ich meinen vector blueprint :D

Dreamforcer

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hab gestern abends alle einsätze erledigt, jetzt gehts mal in die DZ

Lobo

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Zitat von rad1oactive
so, seit freitag abend lvl 30, hab auch schon 2x challenge mode hinter mir mit PUGs, beidemale wars von der gruppenkonstellation eig. ganz ok, aber das erste mal waren wir wohl ein wenig unterdimensioniert - sind in dem warren power plant sicher 10+ gewipt, teilweise auch einfach mission fail, weil uns die zeit ausgegangen ist.

naja, zumindest hatte ich dann genug phoenix credits zusammen, und jetzt hab ich meinen vector blueprint :D

Powerplant ist auch verhältnismäßig schwer!
Lincoln Tunnel ist um einiges einfacher, wenn die Leute ansatzweise wissen was sie tun :)

@Cheater: auf reddit ist zu sehen, dass momentan die cheater Thematik wieder sehr hoch im Kurs ist. Vorallem von "Teleporten" ist häufig die Rede
Bearbeitet von Lobo am 04.04.2016, 09:59

rad1oactive

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Zitat von Lobo
Powerplant ist auch verhältnismäßig schwer!
Lincoln Tunnel ist um einiges einfacher, wenn die Leute ansatzweise wissen was sie tun :)

ja war halt gestern die daily, deshalb gabs relativ schnell gruppen.

ich frag mich nur, woran manchmal entschieden wird, wann ich gekickt werden, es dauert meistens 4-10 versuche wo ich sofort nach dem matchmakiing gekickt werd.
einmal hat wenigstens jemand im chat gesagt er füllt die grp jetzt mit freunden auf und sich entschuldigt.

aber wenn ich nicht randoms in der gruppe haben will, wieso stell ich die privacy dann auf open?`:rolleyes:
Bearbeitet von rad1oactive am 04.04.2016, 10:23
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